• RSS Ajuntament
  • YouTube
  • "Twitter
  • Facebook

Actualitat

L’Ajuntament de Dénia llança un nou canal de participació ciutadana, l’App Dénia

13/03/2018

El regidor de Participació Ciutadana, Óscar Mengual, ha presentat hui l'aplicació mòbil Dénia, “un nou canal de participació que naix amb el doble objectiu de millorar la participació ciutadana i millorar la comunicació entre l'ajuntament i la ciutadania”. Desenvolupada per l'empresa Digital Value, l’App està disponible per als sistemes Android i iOS.

Una de les principals utilitats és la de permetre als usuaris comunicar a l'ajuntament incidències en la via pública, adjuntant-ne  imatges i localització. Aquestes incidències seran remeses al departament de Participació Ciutadana, des d'on es derivaran al departament corresponent i se n’efectuarà un seguiment de la resolució, informant al ciutadà de l'estat de tramitació de la incidència comunicada. A través d'aquest apartat, el particular pot efectuar sol•licituds i consultes, comunicar incidències o realitzar suggeriments a l'ajuntament.

Una altra de les funcions destacades de l’App Dénia és la comunicació d'avisos municipals, bans i alertes. També disposa d'un apartat d'enquestes a través del qual l'ajuntament podrà mesurar la sensibilitat de la ciutadania respecte a qüestions relacionades amb la ciutat.

En l’App Dénia trobarem també notícies de l'ajuntament, l'agenda d'esdeveniments del municipi, accés a la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia, un directori turístic, informació i contacte amb els regidors de barri, un portal d'informació mediambiental i una altra informació d'utilitat com les farmàcies de guàrdia, els principals telèfons d'interès del municipi o la programació de les festes locals.

Altres noticies
imprimir