• RSS Ajuntament
  • YouTube
  • "Twitter
  • Facebook

Actualitat

Dénia segueix treballant en la seua promoció com a destinació de turisme idiomàtic

05/10/2018

Agents idiomàtics provinents d'Holanda, Corea del Sud, Itàlia, Ucraïna, Tailàndia i Alemanya van visitar ahir Dénia durant un viatge de familiarització organitzat per FEDELE- Federació Espanyola d'Associacions d'Escoles d'Español per a Estrangers. Turisme Dénia va atendre la visita.
Segons el programa previst, van conèixer les instal·lacions i l'oferta de cursos d'espanyol de la mà de l'escola de turisme idiomàtic TLC Dénia així com els diferents tipus d'allotjament que ofereixen. Per a continuar la visita, personal del Departament de Turisme de l'Ajuntament de Dénia els va oferir una ruta guiada en la qual van conèixer els punts més emblemàtics de la ciutat com el centre històric i castell, ports esportius i barris tradicionals.

Al final de la visita guiada, gràcies a la col·laboració de l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Marina Alta (AEHTMA), els agents van tenir també l'oportunitat de conèixer l'oferta gastronòmica de la ciutat, de la qual van quedar fascinats per l'alta qualitat i varietat de productes, així com per la importància de mantenir les receptes més tradicionals en la nostra cultura gastronòmica.

Els agents també van mostrar un gran interès per l'oferta patrimonial i activitats esportives a Dénia com a activitats complementàries als cursos d'espanyol.

Altres noticies
imprimir