Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

El Consell d'Aigües de Dénia aprova ajornar el pagament de les factures per al sector de l'hostaleria local

L'ajornament beneficiaria als 424 establiments censats, que poden sol·licitar-ho per a les factures emeses entre maig i agost

El Consell d'Aigües de Dénia, presidit per l'alcalde, Vicent Grimalt, ha acordat ajornar el pagament de les factures de l'aigua emeses al maig, juny, juliol i agost a tots aquells titulars d'un contracte del servei municipal de proveïment domiciliari d'aigua potable l'activitat de la qual siga l'hostaleria (restaurants hotels, càmpings, etc..) que ho sol·liciten. El primer pagament s'ajornarà fins a un mes després de la finalització de l'estat d'alarma, i sempre abans del mes de setembre, i el segon rebut serà posat al cobrament, com a mínim, un mes després.

Aquest acord està inclòs en el paquet de mesures econòmiques extraordinàries consensuat entre tots els grups de la Corporació municipal amb l'objectiu d'ajudar a compensar l'impacte econòmic i social de la crisi ocasionada per la COVID-19.

Es poden beneficiar d'aquesta mesura els 424 establiments d'hostaleria censats a la ciutat, sempre que ho sol·liciten.

Les sol·licituds han de presentar-se per correu electrònic, abans del 31 de maig, a l'adreça aqualiadenia@fcc.es, especificant en l'assumpte del missatge “Ajornament hostaleria”. Haurà de cursar la sol·licitud el titular del negoci, indicant el seu DNI i aportant un rebut de l'aigua o el codi de client de l'establiment. Aqualia es compromet a donar resposta a la sol·licitud en un màxim de 5 dies hàbils.

D'altra banda, l'Ajuntament de Dénia i Aqualia recorden que existeixen ajudes i mecanismes per a garantir l'accés a l'aigua potable i el clavegueram per a les famílies vulnerables que no poden fer-se càrrec del pagament de la factura de l'aigua, previ informe emés pels Serveis Socials de l'ajuntament. Aquestes mesures, en vigor des de molt abans de la situació d'alerta sanitària, es van prendre per a donar cobertura econòmica i evitar el tall del subministrament d'aigua potable a les persones que es troben en situació d'especial vulnerabilitat.

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina