Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

L'Ajuntament de Dénia llança una campanya per a reforçar la difusió de l'acord entre comerciants i pàrquings per a premiar la clientela amb hores gratis d'aparcament

Dins de les mesures especials aprovades per l'Ajuntament de Dénia per a donar suport al comerç local i el sector de la restauració en un moment especialment dur per la crisi de la COVID-19, hui es llança en xarxes socials una campanya de difusió de l'acord entre comerciants (ACE, ACADE, Aehtma i Mercat Municipal) i els pàrquings El Raset, Baleària Moll Vell i La Via per a premiar les compres i consumicions en establiments de la ciutat amb hores gratis d'aparcament. Durant els pròxims dies, la campanya arribarà també als carrers amb cartells, als locals que s'hi han sumat, MUPIS i tríptics informatius.
 
Les condicions de l'acord entre comerciants i pàrquings són les següents: per cada compra en el comerç local o consumició en bars i restaurants, els clients rebran tiquets que poden canviar per una hora gratis a l'aparcament on hagen deixat el cotxe. Aquests tiquets són acumulables en el cas de La Via, és a dir que es poden gastar diàriament tants tiquets com tinguem; en el pàrquing Baleària Moll Vell se'n poden gastar dos al dia, equivalents a dos hores d'aparcament gratuït, durant el mes d'agost, que passaran a ser tres a partir de setembre; i El Raset es sumarà a la iniciativa al setembre, oferint fins a tres hores diàries bescanviables pels tiquets aconseguits a les tendes i restaurants.
 
El grafisme de la campanya, amb el blau com a color predominant, juga amb la "P" indicativa dels espais d'aparcament per a destacar la idea central: "Primera hora gratis. Y la segunda, pues también". Amb el mateix joc com a punt de partida, unes altres variacions del cartell destaquen els avantatges de triar el comerç de proximitat i estalviar-se, a més, pegar voltes amb el cotxe: "Pues aparcas, compras por Dénia y te olvidas de pagar el parking", "Puedes encontrar de todo en nuestras tiendas. Hasta sitio para aparcar".
 
Els establiments que hi participen tindran a la porta un distintiu.
 
Les persones al centre i els cotxes a les 3.000 places gratuïtes

Una segona part de la campanya, en verd, complementa la difusió de la promoció dels pàrquings amb informació sobre les places d'aparcament públic i gratuït amb què compta la ciutat: unes 3.000, distribuïdes en diferents espais que envolten el nucli urbà. En aquest cas, la "P" inicial arranca idees al voltant d'una ciutat més per a les persones i menys per als cotxes: "Plazas llenas de gente", "Peatones recuperando las calles", "Picaetas al aire libre sin ruidos".
 
Una aposta per aparcar el cotxe als pàrquings gratuïts i gaudir de la ciutat pas a pas, ja que des dels aparcaments públics es pot accedir al centre en menys de 10 minuts.

L'Ajuntament de Dénia llança una campanya per a reforçar la difusió de l'acord entre...
L'Ajuntament de Dénia llança una campanya per a reforçar la difusió de l'acord entre...
Anar al principi de la pàgina