Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

Tourist Info Dénia rep un premi a la innovació per la seua estratègia de comunicació davant el canvi d'escenari generat per la COVID-19

Turisme Comunitat Valenciana ha atorgat l'accèssit del seu Premi a la Innovació en la Xarxa Tourist Info d'enguany al Departament de Turisme de l’Ajuntament de Dénia per la seua estratègia de comunicació dirigida als seus públics objectius –ciutadania, turistes i empreses del sector turístic de la ciutat- davant el canvi d'escenari generat per la pandèmia COVID-19.

El director general de Turisme, Herick Campos, ha sigut l'encarregat de fer públics els guardonats en el transcurs de la clausura de la Jornada Tourist Info 2020, una trobada celebrada enguany en línia, que ha sigut inaugurada aquest matí pel secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, i que ha reunit personal tècnic i responsables de les oficines d'informació turística adherides a la xarxa de Turisme Comunitat Valenciana amb la finalitat de coordinar el treball i valorar millores.

L'estratègia de comunicació de Tourist Info Dénia s'ha basat, fonamentalment, a reforçar la comunicació amb els seus públics objectius a través de la creació de noves eines i canals d'atenció.

Durant els primers mesos de confinament, Turisme Dénia va informar diàriament a través del seu web (www.denia.net) de les principals notícies relacionades amb l'estat d'alarma i el sector turístic de la ciutat. Així mateix, es van desenvolupar campanyes en xarxes socials dirigides a turistes i ciutadans amb l'objectiu de transmetre el suport del departament durant el confinament (campanya “Queda't a casa”) i generar de nou il·lusió a veïns i visitants per tornar a gaudir de Dénia en un futur pròxim (campanya dirigida al turista “Ser turista a Dénia” i al ciutadà “Dénia. La recepta per a eixir d'esta”).

També s'ha promocionat des de la web turística la utilització dels canals de comunicació WhatsApp i Telegram creats per l’Ajuntament de Dénia per a mantindre informats als seus seguidors sobre l'estat de les platges a Dénia i així gaudir de les mateixes durant l'estiu, de la manera més segura possible.

Un altre dels punts més importants d'aquest projecte ha sigut el suport al sector empresarial turístic de la ciutat mitjançant el desenvolupament de la campanya en xarxes socials “La teua casa sense tu” dirigida al mercat nacional i la creació de canals de comunicació com una newsletter quinzenal i un nou perfil professional en Twitter, DéniaTurismo News, a través dels quals s'informa de les accions desenvolupades pel departament de Turisme i s'inclouen també informacions d'interés sobre el sector, com a formació i xarrades en línia. Aquests canals segueixen actius actualment.

Aquest projecte de Turisme Dénia es configura com una aposta per continuar treballant per a satisfer les necessitats dels diferents públics objectius, mantenint com a valors principals la creativitat, la sostenibilitat i l'excel·lència, mitjançant l'ús d'eines d'intel·ligència turística.  

Les guanyadores d'aquesta quarta edició del premi han sigut les oficines de la Xarxa Tourist Info d'Anna i Quesa, per la seua aposta per l'ús de les noves tecnologies, que ha permés posicionar a la Mancomunitat de La Canal de Navarrés com la primera entitat supramunicipal a aconseguir el màxim nivell de desenvolupament de les destinacions de la xarxa DTI (Destinacions Turístiques Intel·ligents) a nivell nacional.

Tourist Info Dénia rep un premi a la innovació per la seua estratègia de comunicació davant ...
Anar al principi de la pàgina