Turisme Dénia llança hui una campanya de promoció dirigida al turisme nacional que ens visita habitualment amb l'objectiu de consolidar el vincle emocional que els uneix amb la nostra destinació i reforçar la fidelitat d'aquest perfil de visitants. Aquesta campanya publicitària s'enquadra dins del paquet de mesures extraordinàries per a la reactivació econòmica que l'ajuntament ha adoptat per a fer front a les conseqüències de la crisi sanitària provocada per la COVID-19.
La campanya Ta casa sense tu és cent per cent digital i presenta una estètica poc turística, més pròxima a l'interiorisme. Lluny de voler mostrar platges increïbles, -i això que Dénia en té 20 quilòmetres disponibles per a triar-; suculents menjars -i parlem d'una Ciutat Creativa de la Gastronomia, membre també del club de producte gastronòmic Saborea España- o espais naturals en els quals perdre's, com el parc natural del Montgó o la reserva marina del cap de Sant Antoni; la campanya posa el focus a l'altre costat, en eixes cases que han sigut el nostre únic món des que va començar el confinament, per a llançar el seu missatge: "perquè ara mateix el paisatge que més t'abelleix veure és la teua casa sense tu". I, alhora, estrényer el llaç emocional que ens uneix als nostres visitants, fent-los saber que "quan això passe, quan ja pugues eixir de ta casa, t'esperem en la nostra, a Dénia".
Aquesta acció promocional es focalitzarà en els mercats nacionals que són els nostres principals emissors, com la Comunitat de Madrid, el País Basc, Castella-la Manxa i Aragó, i uns altres més pròxims com les províncies de València i Alacant.
Hui es llança l'espot genèric de la campanya, de 35 segons de duració, que podeu veure en aquest enllaç, https://www.youtube.com/watch?v=ra_cimg2rry&feature=youtu.be i, durant les dues pròximes setmanes, s'aniran presentant en xarxes continguts de menor duració i caràcter temàtic, a més d'un altre material.