Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

El comerç local de Dénia es llança a la xarxa

La plataforma de compres en línia Dénia Online es converteix en un aparador virtual dels establiments i ofereix la possibilitat d'entregar les compres a domicili gràcies a la col·laboració amb l'empresa Ecorodando

La regidora de Comerç, Sandra Gertúdix, ha presentat hui la plataforma digital de compres Dénia Online (deniaonline.com), una iniciativa sorgida en les reunions amb comerciants i associacions durant els mesos més durs de la pandèmia, en les quals va quedar palesa la necessitat de tindre una alternativa a les compres presencials, i que està recollida en el Pla Estratègic de Comerç de la ciutat.

 

Així naix Dénia Online, “una altra oportunitat més de vendes per als comerços de la ciutat” a la qual s'han adherit ja més de 40 establiments. Els objectius principals de la iniciativa, ha assenyalat la regidora, són “donar més visibilitat als comerços menys digitalitzats i consolidar un canal de diferenciació del comerç local com a sinònim de qualitat i proximitat”. El desenvolupament de la plataforma ha comptat amb una subvenció de més de 36.000 euros procedents de fons FEDER.

 

Els comerços poden triar si únicament mostrar els seus productes en aquest aparador digital com a reclam perquè el client potencial acudisca a la botiga física o mostrar el seu gènere amb opció que es puga adquirir en línia. En aquest cas, s'ofereix la possibilitat de rebre el producte a domicili, gràcies a l'acord establit amb l'empresa local de logística Ecorodando, col·laboradora habitual dels venedors del Mercat Municipal i de l'Associació de Comerciants Autònoms de Dénia (ACADE).

 

Sergio Laffitte, representant d’Ecorodando, ha lloat la creació d'aquesta nova eina de dinamització comercial i ha comentat que les tarifes de repartiment dels productes adquirits a través de Dénia Online gaudiran d'un descompte sobre les tarifes normals.

 

Paula Suárez, presidenta d’ACADE, ha incidit en la idea que la plataforma “és una oportunitat per al comerç, una finestra per a tindre l'oferta reunida, i això repercutirà positivament en el sector”, a més de potenciar el vincle amb la clientela de fora i els turistes. Suárez ha indicat que l'adhesió a la plataforma és gratuïta per als comerciants i ha destacat que és una pàgina fàcil de navegar, molt intuïtiva. La presidenta d’ACADE ha animat als comerços locals a mostrar-se en la marketplace, “val la pena, encara que només s'utilitze com a aparador per a donar a conéixer el teu negoci; quants més comerços siguem, més oferta podem donar”.

 

En la mateixa línia ha intervingut la representant dels venedors del Mercat Municipal, Maite Arnau, per a qui la plataforma de venda en línia és un avantatge, ja que l'horari del Mercat Municipal és “bastant reduït” i amb el Dénia Online oferim al client la possibilitat de comprar en les parades a qualsevol hora del dia i rebre'l a la seua casa l'endemà.

El comerç local de Dénia es llança a la xarxa
El comerç local de Dénia es llança a la xarxa
Anar al principi de la pàgina