Hui, 3 de setembre, s’ha obert el termini de presentació de sol·licituds per als comerços de barri que vullguen participar en la segona edició de la campanya Barrival, una iniciativa organitzada per la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Dénia, a través de l’AFIC en Creama, amb l’objectiu de dinamitzar i potenciar l’activitat econòmica del comerç local. En aquesta ocasió, la campanya se centrarà als barris del Saladar —en la zona que no va entrar en la primera edició— i Diana.
Amb un pressupost total de 5.000 euros, la campanya distribuirà 270 cupons digitals que la ciutadania podrà utilitzar als establiments adherits. Els bons es repartiran de la manera següent: 20 cupons de 50 euros, 150 cupons de 20 euros i 100 cupons de 10 euros. Els cupons es descomptaran íntegrament en una única compra i la despesa haurà de ser igual o superior al seu valor.
El calendari de la campanya preveu la inscripció de comerços interessats del 3 al 12 de setembre. Posteriorment, del 25 de setembre al 5 d’octubre, s’obrirà el termini perquè la ciutadania sol·licite la seua participació en el sorteig dels cupons a través de l’App D-Dénia. El sorteig tindrà lloc el 10 d’octubre i, a partir del 13 fins al 27 d’octubre, es podran utilitzar els cupons als comerços participants. Les bases de participació es poden consultar i descarregar al tauler d’anuncis de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia i, una vegada iniciada la campanya, també a l’app municipal.
La regidora de Comerç i Promoció Econòmica, Maria José García, ha destacat que “amb Barrival volem donar un impuls als negocis de proximitat, especialment en aquells barris on l’activitat comercial és clau per a la vida quotidiana. Estem convençuts que iniciatives com aquesta contribueixen a reforçar el vincle entre veïnat i comerç i a projectar la vitalitat econòmica de Dénia”.
García ha remarcat, a més, que “la primera edició va ser molt positiva i esta segona suposa un pas més en la nostra aposta per un comerç local fort, modern i connectat amb la ciutadania a través de l’App D-Dénia, una eina que facilita la participació i l’accés fàcil als avantatges d’aquest tipus de campanyes”.