Aquesta enquesta forma part del procés participatiu per a definir com millorar l’esplanada de Torrecremada perquè que siga un espai públic més verd, amable i útil per a la vida quotidiana, sense perdre els seus usos actuals (aparcament i activitats com el mercadet o la fira). Des de la posada en marxa ahir s’han registrat a hores d’ara 121 enquestes emplenades.
Este és l’enllaç per a participar-hi: Portal de Procesos Parcitipativos
La població podrà participar en l’enquesta fins al 31 d’octubre de 2025.
El procés participatiu per a millorar l’esplanada de Torrecremada ha sigut dissenyat des de la Regidoria de Participació Ciutadana i està estructurat en tres fases, segons va anunciar el mes de setembre passat el regidor de l’àrea, Pepe Doménech. Un dels objectius principals del procés és garantir que la informació i les propostes que aporte la població es tracten adequadament, de manera que el projecte final siga el més fidel possible a les aportacions realitzades.
En primer lloc, de l’1 al 31 d’octubre es desenvoluparà la fase de comunicació, recollida d’opinions i cocreació amb el llançament d’esta enquesta ciutadana per a recollir idees i propostes. Este primer mes també s’ha organitzat una reunió deliberativa oberta al públic per a comentar les alternatives in situ. Està prevista per al dissabte 25 d’octubre.
Una vegada recopilades les idees, es realitzarà un altre taller obert a finals de novembre on es plantejaran alternatives de disseny basades en les aportacions per a ser analitzades, prioritzades i complementades per les aportacions dels participants
En la fase posterior d’elaboració del projecte final, tramitació i execució, es constituirà una comissió ciutadana que anirà fent el seguiment i avaluació dels resultats.