Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Directori

Oficina de la OMIC

Categoria: Departament municipal

L'OMIC (Oficina municipal d’informació per a les persones consumidores) de Dénia és un servei municipal que informa i ajuda a la ciutadania en matèría de consum.

A través d'aquesta oficina pot exercir els seus drets com a persona consumidora, sent la mediació de la reclamació de consum un procediment que oferix la possibilitat de resoldre el conflicte de manera àgil i sense cost per a vosté.

Què fa l'OMIC?

  •  Informa sobre els drets de les persones consumidores i les ajuda en les seues reclamacions. 
  •  Atén reclamacions, queixes i denúncies relacionades amb compres o serveis.
  •  Media entre la persona reclamant i l'empresa o establiment per a buscar una solució.

Qui pot utilitzar l'OMIC?

  • Persones empadronades a Dénia.
  • O persones que reclamen contra empreses amb raó social a Dénia (si al seu poble no existix OMIC).
  • Només s'atenen casos de consum (relació entre empresa/professional i consumidor final).
  • No s'atenen conflictes entre particulars (ex. lloguer de vivenda) ni reclamacions sobre serveis públics o procediments administratius.

Com presentar una reclamació, denúncia o queixa:

  • En línia, en la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia procediment reclamació consum .
  • De manera presencial en el registre situat en el PROP o OAC (ambdós amb cita prèvia).

Com fer consultes u obtindre informació:

  • REDOMIC DÉNIA CONSULTA (consultes en línia).
  • Telèfon: 96 578 01 00 (ext. 2117 / 2200).
  • Correu electrònic: vfuster@ayto-denia.es

Coneix l'arbitratge de consum de la GVA?

  • És una forma ràpida, gratuïta i senzilla de resoldre conflictes entre consumidors i empreses sense anar a juí. Anar al procediment d'arbitratge de GVA
  • S'emet resolució (LAUDE)
  • És imparcial i les decisions són obligatòries per a les dues parts.

Fulls de reclamacions per a empreses, establiments o professionals: 

Els empresaris o professionals poden arreplegar en l'OMIC els talonaris oficials de la Generalitat Valenciana (previ pagament de la taxa i cita prèvia). Confecció i pagar taxaanar a informació del procedimentagafar cita amb l'OMIC per arreplegar llibres.

Horari

INFORMACIÓ  I CONSULTES SENSE CITA : REDOMIC enllaç per a consultes
INFORMACIÓ I CONSULTES PRESENCIALS AMB CITA PREVIA clicant ací CITA CONSULTES OMIC

PRESENTAR RECLAMACIÓ, QUEIXA O DENÚNCIA a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia o presencial en l'OAC/PROP, enllaç del procediment , en el següent enllaç pot obtenir cita per a presentar la seua reclamació i demés documentació de forma presencial CITA REGISTRE D'ENTRADA

 

Documentació d'interés

Tornar

Foto Oficina de la OMIC

Més informació

Telèfon

965780100 EXT. 2117/2200

Fax

EXT. 2200

Web

http://denia.redomic.com

e-mail

vfuster@ayto-denia.es

Adreça

Plaça Constitució, 10. Planta Baixa Ajuntament
03700 Dénia (Alicante)

Anar al principi de la pàgina