Contingut principal

Ajuntament de Dénia

Actualitat

L’Ajuntament de Dénia obri un nou període per a sol·licitar una bústia pluridomiciliària en el disseminat

Amb l’objectiu de facilitar al veïnat del disseminat l’accés al servei de correus, la Junta de Govern celebrada esta setmana ha acordat obrir un nou període per a sol·licitar una bústia pluridomiciliària en les zones de Deveses, les Marines i Rotes-Montgó. El nou període de sol·licitud serà del 22 de novembre al 22 de desembre de 2021.

Les noves peticions poden presentar-se a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia, https://oac.denia.es/va/tramits/tramit.aspx?id=76 o presencialment en el Registre General situat en l’Oficina d'Atenció a la Ciutadania (pl. Constitució, 10), demanant cita prèvia al telèfon 96 646 70 09 o per internet, en l’enllaç https://oac.denia.es/va/inici/cita/cita.aspx?id=34

Les persones que ja tenen formalitzada la sol·licitud amb data anterior a este acord de la Junta de Govern del 17 de novembre, rebran les instruccions necessàries al correu electrònic que van indicar en la documentació presentada o, si no hi constara, se’ls avisarà per telèfon. En cas que estes persones ja no estiguen interessades a tindre la bústia, hauran de presentar un escrit de renúncia mitjançant instància general.

L’entrega de claus es realitzarà en finalitzar tot el procediment, una vegada estiguen les bústies senyalitzades.

L’Ajuntament de Dénia obri un nou període per a sol·licitar una bústia pluridomiciliària en ...

*Informació gestionada pel Gabinet de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Dénia.

Informació de contacte
Anar al principi de la pàgina